Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Βασίλης Παπακωνσταντίνου - Deep Purple 20/5/2011

Με φόντο μια φωτισμένη εικόνα της ακρόπολης και το λογότυπο του συγκροτήματος τους -πάντα σε βαθύ μωβ- οι Deep Purple και ο αγαπημένος Έλληνας ροκάς, Βασίλης Παπακωνσταντίνου, χάρισαν σ’ όσους παραβρέθηκαν την Παρασκευή (20/5) στο κλειστό γήπεδο του Ελληνικού, μια αξέχαστη βραδιά γεμάτη ροκ μελωδίες.
Το θρυλικό συγκρότημα εμφανίστηκε στην σκηνή λίγα λεπτά πριν τις έντεκα:

Η ακουστική βέβαια δεν τους ευνοούσε ιδιαίτερα, καθώς η ποιότητα του ήχου απείχε πολύ από τις προσδοκίες μας.
Το αγγλικό ροκ συγκρότημα Deep Purple δημιουργήθηκε στο Χέρτφορντσαϊρ (Hertfordshire) το 1968. Μαζί με τους Λεντ Ζέπελιν και τους Μπλακ Σάμπαθ είναι ένα απ' τα πιο δημοφιλή Χέβι Μέταλ συγκροτήματα.
Οι Deep Purple έχουν μπει στο Βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες σαν το πιο θορυβώδες συγκρότημα και έχουν πουλήσει πάνω από 100.000.000 δίσκους, και είναι ενεργοί ως συγκρότημα από το 1968 ως σήμερα. Ο Ian Gillan με την παρέα του, επέστρεψαν για μια ακόμη φορά στην Ελλάδα. Στο σημείο αυτό να επισημάνουμε ότι οι Βρετανοί ροκάδες επισκέπτονται την χώρα μας από το 1991 και μετά πολύ συχνά.
Με ιδιαίτερο ενθουσιασμό υποδέχτηκαν οι θαυμαστές τους τα τραγούδια «Child in time», «Smoke on The Water» και το «Soldier Of Fortune»
Η αρχή όμως είχε γίνει από τις εννιά παρά τέταρτο, με τον μοναδικό Βασίλη Παπακωνσταντίνου να αποθεώνεται από τους παραβρισκόμενους:




Deep Purple (20/5) C by cosmogr





Ενώ το κοινό δεν σταματούσε λεπτό να τους επευφημεί, εκείνοι συνέχιζαν δυναμικά να ροκάρουν με πάθος:

Deep Purple live in Athens 20/5/2011 by ligomilitos

Οι δικές μου εντυπώσεις τώρα:  
Πως να περιγράψω συναισθήματα; Να πω πως ανατρίχιασα; Να πω πως τρελάθηκα από τη χαρά μου; Όλα άρχισαν με πολύ αγχος γιατί δεν ηθελα να χάσω ούτε νότα. Μπήκαμε τρέχοντας στο στάδιο (άλλες αναμνήσεις εκεί, θυμηθήκαμε που είχαμε πάει με τη Λυδία μωρό στο μπάσκετ το 2004) και ήδη τραγουδούσε ο Βασίλης. Ανεβήκαμε ψηλά και δεν ένιωθα καλά, ειμαστε πολύ μακριά από την σκηνή. Επειδή δεν έχω πεθάνει ακόμα, να ακούω συναυλία καθήμενος, πηγαμε κοντά, όσο μπορούσαμε για να έχουμε οπτική επαφή. Ο Βασίλης εχει κάποια τραγούδια, όπως το "Ασε με να κάνω λάθος" και το "Να κοιμηθούμε αγκαλιά" που με φορτίζουν ιδιαίτερα. Όταν βγηκαν οι Purple -με το Highway Star- δάκρυα κυλούσαν από το πρόσωπό μου. Οι θρύλοι της ροκ ζωντανοί, μπροστά μου, να μου ξεδιπλώνουν το ταλέντο τους και να με στέλνουν στα '80, στα παιδικά μου χρόνια, τότε που περιμέναμε τον Δημήτρη Κατή να βάλει λίγο στην κρατική τηλεόραση. Από τότε μεγάλωσα πολύ, άλλαξα, δεν γουστάρω να βλέπω το χρονο να με φθείρει, εμένα και όσους αγαπώ. Είναι και που χτυπάει στο μάτι, οπτικά και αισθητικά άλλο να βλέπεις τον Gillan στο youtube να ροκάρει στα είκοσι με μακριά μαλλιά κι άλλο να τον βλέπεις με άσπρα μαλλιά και γέρο. Πήγα με κάποιες επιφυλάξεις, έφυγα με ένα αίσθημα πληρότητας. Ο χρόνος είναι σίγουρα σχετικός. Oi Deep Purple δεν βγήκαν στη σκηνή παρά μόνο για 5 λεπτα!!! Τόσο λίγο που δεν πρόλαβα να τους χορτάσω. Και όταν έφυγαν κατάλαβα τι είχα δει. Τα ματια μου, τα αυτιά μου, το σώμα μου κάθε εκατοστό στο δέρμα μου τους άκουσε προσεκτικά. Νιώθω πιο έτοιμος τώρα.Κατάλαβα. δεν μπορεί κάποιος να σου φέρει πίσω τα παιδικά σου χρόνια. Δεν υπάρχει η επιστροφή στο ' 80. Καμιά φορά όμως έρχεται η παιδική σου ηλικία και σε κοιταζει κατάματα. Συγκινήσαι που την βλέπεις, είσαι τυχερός που μεγάλωσες με αυτά τα ακούσματα, τα soundtrack της ζωής σου. Ευχαριστώ Βασίλη. Thanks Deep Purple

Δεν υπάρχουν σχόλια: