Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Η στάση του λεωφορείου

Οδηγείς το ολοκαίνουριο κουπέ αυτοκίνητό σου σε μια νύχτα με καταιγίδα και θυελλώδεις ανέμους. Περνάς από μια στάση λεωφορείου και βλέπεις:

  1. Μια ετοιμοθάνατη γριούλα
  2. Έναν παλιόφιλο που σου είχε σώσει τη ζωή κάποτε
  3. Τη γυναίκα των ονείρων σου

Ποιον από αυτούς θα επέλεγες να πάρεις μαζί σου στο αυτοκίνητο, γνωρίζοντας πως, το αυτοκίνητο είναι διθέσιο και χωράει μόνο (άλλον) ένα;

Αυτό είναι ένα ηθικό πρόβλημα/δίλημμα που δόθηκε σε πραγματικές συνθήκες, και μάλιστα σε 200 υποψηφίους που έκαναν αίτηση για εργασία σε μια εταιρία,στην Αμερική.
Το 95% απάντησε πως θα έσωζε τη γριούλα. Και εσείς αυτό σκεφτήκατε;

Αυτός που προσελήφθη έδωσε την εξής απλή απάντηση:

"Θα έδινα τα κλειδιά στον καλύτερό μου φίλο να πάει τη γριούλα σε ένα νοσοκομείο και θα έμενα στη στάση με την κοπέλα των ονείρων μου. Έτσι και θα γλίτωνε η ετοιμοθάνατη και θα ξεπλήρωνα το χρέος μου και θα μου έμενε και το κορίτσι."

Κάποιες στιγμές πρέπει να παρατάμε τα πράγματα με τα οποία είμαστε πεισματικά κολλημένοι και να θυμόμαστε πως ΔΕΝ είμαστε τα αγαθά που κατέχουμε, τα αγαθά δεν μας κατέχουν.


Να σκέφτεστε εκτός πλαισίου, θα σας κάνει εξυπνότερους.

ΑΛΛΑ, η σωστή απάντηση στο τέστ είναι διαφορετική:
 Πάρε την γριούλα και πήγαινέ την σε ιδιωτικό νοσοκομείο, γιατί αν την πας σε κάποιο ΕΣΥ,το Σύστημα Λοβέρδου θα την σκοτώσει πιο γρήγορα απ'την καταιγίδα. Γύρνα να πάρεις την κοπέλα και κάνε της σεξ στο αυτοκίνητο μέσα στη μέση του δρόμου. Πήγαινε την σπίτι της. Γύρνα και πάρε το φίλο και πηγαίνετε για μπυρίτσες.

Τελικά είμαι φοβερός σεναριογράφος με το ευτυχισμένο τέλος, πάντα στις ιστορίες μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: