Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Ερωτήσεις

Καμιά φορά το blog μοιάζει με ημερολόγιο, με εξομολόγο και κάποιες φορές μοιάζει το ιδανικό μέρος που θα αποθέσω τα προβλήματα, μήπως και αυτοί -οι ελάχιστοι - που θα με διαβάσουν, μπορεί να νιώσουν πως αντιμετωπίζουν τα ίδια με μένα, να ταυτιστούν και να δώσουν μια λύση.
Ερωτήματα:
  • Να φροντίσω τους άρρωστους γονείς μου, μετακομίζοντας σε επαρχιακή πόλη, ή να κοιτάξω την προσωπική ευτυχία μετακομίζοντας σ' ένα όμορφο νησί του Αιγαίου;
  • Να χτίσω ένα σπίτι και να απολαύσω την μονιμότητα, ή να γυρίσω την Ελλάδα, να ταξιδεύω στον κόσμο;
  • Να αφήσω την ασφυκτική υποαμοιβόμενη Δημοσιουπαλληλία ή να ψάξω την τύχη μου στον υγιή ιδιωτικό τομέα που μου αρέσει πολύ; 
Αλλά ας το πάρουμε αλλιώς:
  • Μηπως ευτυχία είναι η εκπλήρωση του ηθικού μου χρέους προς τους γονείς κι όχι η αυτιστική προσκόλληση στο Εγώ;
  • Ταξίδια χωρίς λόγο σκορπώντας χρήματα που δανείζεσαι ή αξιοπρέπεια ενός πραγματικού στόχου ζωής,που θα στεγάσει τα παιδιά σου και θα θεωρηθεί ως η βάση,ως το πατρικό;
  • Οι μισθοί πείνας θα έρθουν και στον ιδιωτικό τομέα. Μόνο που το δίλημμα εδώ είναι 16 ώρες δουλειάς με συνεχή αεπιλή και άγχος ή 10 ώρες αλλά και την ευχέρεια επιλογής του διευθυντή και των συναδέλφων;

    Δεν υπάρχουν σχόλια: