Σάββατο 29 Μαΐου 2010

Σχολιασμός επικαιρότητας

Καλημέρα πολίτες της φουκαριάρας αυτής χώρας. Σάββατο πρωί και ανοίγοντας το παράθυρό μου μου ήρθε μια μπόχα από τα σκάνδαλα αυτών που κυβέρνησαν την χώρα τα τελευταία χρόνια. Πολλοί έλληνες - μεταξύ των οποίων κι εγώ- δεν είχαμε τις ίδιες ευκαιρίες με τα παιδιά πλούσιων γόνων που σπούδασαν στα καλύτερα Πανεπιστήμια της Αγγλίας και της Αμερικής και γύρισαν ως σωτήρες του έθνους. Λυπάμαι που δεν ήμουν κι εγώ ενός από αυτούς που "αμάρτησαν" για τα παιδιά τους, κατηγορώντας και την παλιοκοινωνία που τους έριξε σε δύσκολη εκλογική περιφέρεια, με πολλά έξοδα. Λυπάμαι που αναγκάστηκα να πληρώνω για τις σπουδές μου και να μην έχω κανέναν χορηγό. Λυπάμαι τα θλιβερά ανθρωπάκια που αποκαλούνται (μεγαλο)δημοσιογράφοι, που δεν άκουσαν ΤΙΠΟΤΑ όλα αυτά τα χρόνια. Αναζητώ ακόμα αυτόν που θα μας βγάλει από αυτή την αμοραλιστική κατάσταση. Έναν ηγέτη που θα χτυπησει τα συμφέροντα και τα λαμόγια που λυμαίνονται τον τόπο, μέσα και έξω. Έναν άνθρωπο που θα πει ΟΧΙ. Υπάρχει αντίσταση σε αυτό το λαό;
Bookmark and Share

Δεν υπάρχουν σχόλια: