Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009

Καλο φθινοπωρο

Καιρο εχω να ενημερωσω το ημερολογιο. Δεν εχουν συμβει πολλα. Μια ησυχη και χαλαρη περιοδος ηταν ο Αυγουστος. Αν εξαιρεσεις και την πολυ κακη κατασταση της υγειας της μανας μου, θα ελεγα πως η χαλαρωση στην Κουρουτα ηταν ευεργετικη για μενα και τη σχεση μου.
Τωρα ειμαι Αθηνα, ψαχνουμε για σπιτι. Ειδαμε τη Βουλα στο ιδιωτικο και με υποδεχτηκε εγκαρδια. Χαρηκα πολυ γιατι μερικοι ανθρωποι με εκτιμησαν για αυτο που ειμαι, και με βοηθουν σε καθε βημα της ζωης μου. Μια απο αυτες ειναι η Βουλα. Μοιραια γινονται οι συγκρισεις με την πεθερα μου. Αλλα μεγεθη, αλλες ποιοτητες. Σημερα κανονικα θα μιλαγα στην Κωνσταντινουπολη!!! Νιωθω μια μικρη στενοχωρια αλλα επρεπε να μεινω εδω, δεν ειναι θεμα χρηματων αλλα συμπαραστασης.
Ο Ψυχ. μιλαει αντι για μενα σημερα εκει. Με επηξε κανα δυο μερες να του φτιαξω το αρθρο. Τα ανταλλαγματα θα ειναι καλα πιστευω. Διδακτορικο και προγραμματα θα κυνηγησω, θα δουμε τι απο αυτα θα πετυχω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: