Σάββατο 18 Ιουλίου 2009

Ακομα πιο πισω

Η κατασταση ειναι πλεον δραματικη. Ολες οι συζυτησεις που κανουμε ειναι αδιεξοδες. Οταν με λογικα επιχειρηματα τα βαζω κατω και λεω:"κυρια μου με προδωσες δυο φορες", εκεινη το αρνειται και μου λεει :"αν εισαι ηρωας για να καθεσαι εδω με τοση δυστυχια, δε σου φταιω εγω". Δεν ειμαι ηρωας. Ανθρωπος ειμαι. Που θελει να αγαπησει και να αγαπηθει οπως ολοι. Πιστευω πως ο δρομος της αγαπης περναει απο τη φροντιδα του αλλου, την κατανοηση των αναγκων και των θεσεων του, οχι απαραιτητα τη συμφωνια σε ολα, αλλα τουλαχιστον οχι το "πατημα", οχι τη συμμαχια με δαυτους, που ΜΑΣ εκαναν κακο, που ΜΑΣ απερριψαν, που ανταγωνιζονται και τελικα νικουν αφου εγω δεν εχω αμυνα και ταυτοχρονα εχω τον δουρειο ιππο μεσα στο σπιτι μου. Αυτη που τους δινει αξια - και την ιδια στιγμη μειωνει εμενα- αυτη που τους δικαιωνει -και την ιδια στιγμη πικραινει και απογοητευει εμενα. Ναι, νιωθω ηρωας,αλλος στη θεση μου δεν θα αντεχε. Λυπαμαι για την καταντια της σχεσης μας και ειμαι σιγουρος πως ευθυνομαι κι εγω γι' αυτο το χαλι. Απο εδω και περα? Δεν ξερω τιποτα. Δε μπορω να δω. Ειναι σα να εχει καποιος βομβαρδισει ενα σπιτι και να εχει την απαιτηση να το βρει την αλλη μερα καθαρο. Ανεχτηκα και με πολυ κοπο εκανα μια προταση: Κανε αυτο που νομιζεις σωστο!!! Εγω θα ειμαι στα ορια της απαθειας. Φυσικα λειτουργει ετσι τον τελευταιο χρονο, μονο που με εκανε δυστυχισμενο. Ποια γυναικα μπορει να ειναι χαρουμενη βλεποντας τον αντρα της ετσι; Ποια γυναικα μπορει να μην την νοιαζει το πως νιωθει αυτος που ειναι διπλα της? Ποια γυναικα μπορει να λεει πως εκανε ο,τι μπορουσε καλυτερο (μαλλον για τον εαυτο της) και πως εγω χρειαζομαι ψυχοθεραπεια για να μην ειμαι τοσο απολυτος και αυστηρος? Απαντηση και στα τρια ερωτηματα: Η δικια μου, αυτη η γυναικα. Η λυση νουμερο 2? Ο χωρισμος; Πολυ ευκολο να το λες, πολυ δυσκολο να το κανεις. Πρωτα απ' ολα σκεφτομαι τα παιδια. Δε μπορω να μην τα βλεπω. Τους εχω τρομερη αδυναμια, τα αγαπαω, δε θελω να μου τα στερησουνε. Απο την αλλη ομως αν μεγαλωσουν σ' ενα περιβαλλον εχθρικο, με συνεχεις τσακωμους και αντιπαραθεσεις, θα γινουν κι αυτα σαν εμας, θα κανουν τις ιδιες κατεστραμμενες σχεσεις. Μακαρι η Λυδια να γινοταν για μια στιγμη 25 και να την ρωτουσα τι θα προτιμουσε. Αυτη θα με συμβουλευε καλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: