Τρίτη 24 Μαρτίου 2009

Monster in Law


Χτες πηραν παλι τηλεφωνο απο Πατρα. Δεν μπορω να ξερω γιατι αλλα και η γυναικα μου παγωσε και εγω αναστατωθηκα. Ξερω πως πρεπει να μην ασχολουμαι καθολου με το θεμα αλλα οταν η αδελφη της - μεσες ακρες - της λεει εναντιον μου, ειναι για μενα αιτια για καβγα. Η γυναικα μου τους καλυπτει και δε μου λεει κουβεντα για το τι ειπωθηκε. Οχι πως θελω να μαθω τα νεα των εξωγήινων, αλλα τι ειπωθηκε για μενα. Αυτο που θελω τωρα ειναι να μη γινονται τετοιες συζητησεις γιατι την πανε πισω και σκεφτεται ασχημα πραγματα. Και αυτο το "εγω θελω εσυ να εισαι καλα" το βρισκω πολυ υποκριτικο. Αν ηθελες να ειναι καλα κυρια μου θα την συμβουλευες να ειναι καλα με τον αντρα της. Νομιζω παντως πως αυτος ο αποκλεισμος εκ μερους μου πρεπει καπου να ληξει. Αυτη τη στιγμη τους βλεπω οπως ο Νικηταρας τους Τουρκους, αλλα με τα θα ηρεμησω αν δω πως στην αιωνια κοντρα μου μαζι τους η δικια μου δε θα παρει ξανα το μερος τους. Aloha

Δεν υπάρχουν σχόλια: