Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009

ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΗΤΤΗΤΟΙ


Ποσο κουτος ειναι καποιος ο οποιος ασχολειται με ηλιθιους; Κι ομως υπαρχουν παντου, καταδυναστεύουν τη ζωη μας και επιβάλλουν φασιστικα τις αποψεις τους. Ειναι μεσα σε καθε οικογενεια, στη δουλεια το πρωι, στην τηλεοραση το βραδυ. Αποφασιζουν και νομιζω οτι επειδη εκμεταλλευονται τη δικη μας εκπληξη ως προς τη βλακεια, αλωνιζουν ελευθερα. Θα σας μιλησω για μια γρια, ηλιθια και αμορφωτη που με τη σταση της καταφερνει να δημιουργει προβληματα σε μενα και στην οικογενεια μου.
Αυτη θεωρησε σκοπιμο να με βρισει...Μικρο το κακο, δεν ειμαι απο βουτυρο, μου εχει ξανατυχει. Απο "σεβασμο" δεν της απαντησα, παρολο που ηθελα να της σουρω πολλα. Αυτη το εκμεταλλευτηκε. Εστρεψε αγαπημενο μου προσωπο προς εμενα, εγω εγινα ο "αλλος", και ο "ξενος". Ο φοβος μου οταν πηγαινα εκει δεν ηταν μηπως με ξαναβρισει. Ηταν η σταση του αγαπημενου μου προσωπου προς αυτες τις προσβολες. Δυστυχως πολλοι απο εμας παιρνουμε τη θεση του "αδυνατου". Καμια φορα δεν πηρα υποστηριξη, παντα εφταιγα. Δηλαδη και υβριζομενος και χωρις κατανοηση. Σιγα-σιγα ο φοβος μετατραπηκε σε μισος. Μισουσα εναν ηλιθιο ανθρωπο!!! Απιστευτο ετσι; Δεν το εδειξα ποτε στην ιδια. Αντιθετα το μισος μου εκδηλωθηκε και προς το αγαπημενο μου προσωπο, το οποιο ταυτισα με τη γρια. Ολη αυτη η πικρα και η οργη ξεσπασε και το ξεσπασμα δεν ηταν καλο. Βαρεθηκα να μισω. Δεν μου πηγαινε ποτε. Ηθελα να χαιρομαι και να χαμογελαω.
Τωρα μετα απο ολα αυτα, εξι χρονια μετα τις αρχικες προσβολες, το αγαπημενο μου προσωπο νομιζει ακομα πως αυτες ειναι που πρεπει να αφησω πισω, ενω η αληθεια ειναι πως δε μπορω να αφησω πισω τα εξι χρονια πικρας, το μισος γυρισε σε απαθεια. Προσπαθω δηλαδη να το μετατρεψω ετσι. Ξερω παλι τον ασταθμητο παραγοντα. Την εξισωση Απαθεια προς τον ηλιθιο=απαθεια και προς το αγαπημενο μου προσωπο. Δυστυχως εχω μπει σ'εναν φαυλο κυκλο, οπου νιωθω πως ποτε δε θα'μαι δικαιωμενος και ευτυχισμενος. Η ιδεα να μην ασχολουμαι με τους ηλιθιους ειναι πολυ καλη. Δυστυχως εχει και αυτη αντιτιμο. Το αντιτιμο να απομακρυνομαι, ψυχικα και σωματικα προς αυτους που υποστηριζουν τους ηλιθιους. Ο Θεος ας λυπηθει αυτους που δε φταινε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: